HVB-BANK + UniBanka = zlo : NFO.SK

NFO.SK

HVB-BANK + UniBanka = zlo

spyros | 22-03-2007 | počet komentárov (53)
tagy: Bulvár| Netriedené| Spolo?nosť

Isto ste už zaregistrovali veľké reklamné púta?e o spojení HVB-BANK a UniBanky. Taliani kúpili relatívne veľkú nemeckú banku HVB, kde mám aj ja svoj podnikateľský ú?et.

Pôvodne som chcel mať ú?et v Tatrabanke, ale 30 minútové ?akanie v rade ma presved?ilo dať prednosť druhej inštitúcii v poradí. Toto mám rád na voľnom trhu, možnosť výberu od zdravotnej poisťovne po opravu bicyklu. Roky som bol spokojný so svojou pobo?kou, ktorú som chválil aj svojím známym. Milý personál na odbornej úrovni, žiadne ?akanie v rade, vynikajúci internetbanking, bezproblémový beh ú?tu, ?o vás neobmedzuje pri podnikaní.

Idylka trvala dodnes. Prišiel mi dopis od Friedricha a Helmuta z predstaventstva, že v rámci vzniku silnejšej a lepšej UniCredit Bank mi menia ?íslo ú?tu! Miesto xxxxxxxx/8080 dostanem krajší a viac sexi xxxxxxxxx/1111. Okrem toho od 16.3.2007 budem mať k dispozícii 120 bankomatov. No neber to!

Neberiem a ruším ú?et. Kreditnú platbu používam na bezhotovostné platby a na online platby. Bankomaty som nikdy nepoužíval a aj keby, tak ma nikdy netrápili nejaké poplatky za výber. Asi som ?udný, ale ke? už potrebujem vybrať peniaze z mašinky, tak pôjdem k najbližšej a nebudem behať na druhý koniec mesta. Nepotrebujem mať na ňom logo svojej banky.

A môj obľúbený internetbanking sa zmení samozrejme tiež. Isto bude lepší, krajší, neprehľadnejší a užívateľsky neprístupnejší.

K ?omu je mi silnejšia banka s pobo?kami po celej Európe, ke? pri medzinárodných prevodoch do týchto pobo?iek platím tie isté ?iastky ako do hocijakej inej banky typu Prvá komunálna Porto alebo Poľnohospodárska škótska banka? Čo ja mám z veľkolepého spojenia európskych bánk?

Už viem ?o. V rámci sexy zmeny na konci ?ísla ú?tu musím obehať všetky úrady (námatkovo daniari, živnostníci, vodári, plynári, elektrárne, meniť inkasá a x ?alších povinností. Toto všetko ma stojí ?as, peniaze, nervy, naftu etc. To si už môžem rovno založiť nový ú?et v inej banke a to aj urobím.

Viem, že banka na mne ako malej rybe neskrachuje. Predpokladám, že podobne postihnutých s rovnakým názorom bude viac a možno si nejaký golfista na vyšších miestach potom uvedomí, že toto nemdopadlo dobre.

Komentáre



Počet odpovedí (53) v príspevku “HVB-BANK + UniBanka = zlo”

  1. DENIM on 22-03-2007 1:18

    Preto mam uz 8 rokov ucet v Tatrabanke ;)

  2. kapor on 22-03-2007 2:06

    Nie je mi jasne co presne okrem zmeny cisla uctu sa zmenilo k horsiemu. Mozno by si mohol byt konkretnejsi.

  3. M on 22-03-2007 4:21

    mas pravdu, ale ten isty humbuk, ktorym prejdes pri zakladani noveho uctu a pochodzke po vsetkym moznych uradoch, by si zazil aj keby si si nechal ucet v HVB.
    neviem naco to rozpitvavas, ked v konecnom dosledku je to o tom istom.

  4. jana on 22-03-2007 4:58

    spojenie bank, ked mam teraz viac pobociek a obchodnych miest k dispozicii je dovod na zrusenie uctu? mne prisiel rovnaky list z UniBanky, je mi jasne, ze ked sa dve institucie spajaju, tak ma asi cakaju aj nejake zmeny, takze zmena cisla uctu ma vobec neprekvapuje. inak, volala som aj na call centrum a gro z tych institucii, ktore uvadzas, vobec informovat nemusim – spravi to totiz za mna banka. inak, ta nova banka ma uz aj zverejneny cennik – do bank v ramci jej skupiny platim menej. cize pre mna dalsia pozitivna info

  5. Michal on 22-03-2007 5:18

    Výborne – ak by bol každý zákazník takýto zodpovedný, mali by sme kvalitnejšie služby. Ja som opustil VÚB za to, že mám u nej na termínovanom ú?te dosť peňazí za 3% ro?ne, a oni mi poslali nejakú sranda-kartu, z ktorej si môžem vybrať 20.000Sk ako úver za 18% ro?ne bez môjho vedomia. Ja som ju samozrejme nebol zrušiť, ve? som si ju ani neobjednal, avšak na za?iatku roka mi naú?tovali cca. 600Sk za jej vedenie. Zrejme tam nie je všetko v poriadku, ve? pri cielení produktu by mali používať info z databáz, no nie?

  6. spyros on 22-03-2007 7:03

    2Jana: neviem, ci hovorime obaja o podnikatelskom ucte… ja som tiez volal na Call centrum a bolo mi oznamene, ze to musim sam obehat. O com sa pise aj v danom liste. Nie oni, ale ty musis zabezpecit zmeny. IMHO je celkom logicke, ze ak mam toto vsetko absolvovat, tak to si mozem rovno novy ucet otvorit.

  7. fero on 22-03-2007 8:55

    Nechodíš do bankomatov a riešiš prevody prostredníctvom internetbankingu. To robím aj ja. Ale neviem kde je problém.
    Jedným listom informuješ svojich obchodných partnerov, daňový úrad a pod. zmene ú?tu . Toto je problém?

  8. jey on 22-03-2007 10:02

    Nezabudni si k vybavovackam priratat cas na zrusenie uctu v HVB.
    Prajem vela stastia.

    Ver tomu, ze mudre hlavy pracujuci na fuzii bank pocitali s urcitym percentom nespokojnosti. Predpokladam, ze pre pana golfistu bola tato miera uspokojiva :-)

  9. aktual on 22-03-2007 11:37

    velmy pekny clanek. dakujem

  10. brumteles on 23-03-2007 12:57

    M: nepochopenie
    Prave o tom to je – spyros NECHCEL zazit to iste ako keby si zakladal novy ucet, on chcel aby ked sa banka sama ROZHODLA ze zmeni podmienky vybavila vsetko zanho – logicke, nie? Co je na tom nepochopitelne? Ano, ked bude takych ako Ty dost, tak to budu banky na nas skusat nadalej.

  11. splendid on 23-03-2007 7:00

    Ad. Jana: kde je zverejneny novy cennik vznikajucej banky? Na stranke Unibanky je cennik z 01.02.2007, stranka unicreditbank.sk este nefunguje..

  12. miso on 23-03-2007 8:08

    absolutne nechapem o co ti ide. este ani nevies, aky dopad bude mat zlucenie bank na kvalitu slubieb a uz chces rusit ucet. zmenu hned pokladas za zlo. evidentne ta moznost, ze vysledkom by mohlo byt aj zlepsenie sluzieb, ani nenapadla.

  13. stuko on 23-03-2007 9:16

    k cenniku ano je ale sluzby o nicom, aj ceny, ja rusim ucet tiez
    http://www.unibanka.sk/remark/servlet/remarkS?pageID=2135

  14. ivan on 23-03-2007 10:18

    Nemenia cislo uctu ale kod banky, tie styri cisla za / oznacuju kod banky a kazda banka ho ma iny – aby sa vedelo do kt. banky sa ma, platba poslat. Navyse je pravdepodobne ze ostatne institucie ti ho zmenia automaticky. A ked zrusis ucet a zriadis si novy v inej banke aj tak budes musiet obehat vsetky urady.

  15. jana on 23-03-2007 10:54

    na http://www.unibanka.sk blika v pravom stlpci banner: Obchodne podmienky a cenniky UniCredit Bank. tam ho najdes.
    inak, ja som volala na call centrum UniBanky a tam mi povedali, ze zmenu cisla uctu nemusim oznamovat ZSE, SSE, poste ak platim SIPO, T-Mobile, T-Com ani Orangeu.

  16. fero on 23-03-2007 11:03

    2splendid: si slepý alebo nechceš vidieť? na strane unibanky je cenník a obchodné podmienky UniCredit Bank – vpravo hore, pekne ?erevené, platné od 1/4

    a takisto je to aj na stránke HVB

    dúfam, že teraz už to nájdeš:)

  17. peter on 23-03-2007 11:31

    tiez mi je to cudne, preco museli menit kod banky aj klientom UniBA ak klientom HVB. Ked sa robila fuzia Creditanstaltu s HVB tak taky problem nevznikol. Asi na to maju nejaku marketingovu odpoved, ale ja by som asi uvazoval tak, ze mame X klientov Unibanky a Y klientov HVB a zlucenim mozme skomplikovat zivot bud X ludom (ak by zachovali kod HVB), alebo Y ludom (ak by zachovali kod Unibanky) a tak sa rozhodli skomplikovat zivot X+Y ludom, aby to mali vsetci spravodlive:-)

  18. peter on 23-03-2007 11:41

    pozrel som si udaje o fuzii zverejnene na web stranke HVB. Stare kody budu fungovat este 3 mesiace (do 30.6.), takze staci do novych faktur davat nove udaje a s tym behanim a zmenami to nebude az tak tragicke. S vynimkou zahranicnych platieb, kedze ako som to spravne pochopil, tak SWIFT a IBAN kody sa menia bez akejkolvek subeznosti. Co ma ale zarazilo, je casovanie technickych opatreni: z dovodu fuzie bude podla udajov HVB odstaveny ich internet banking od 30.3. o 13.00 do 2.4. do rannych hodin. Cize sobota a nedela vypadnu, co by nebol az taky problem, az na to, ze 2.4. je posledny den na zaplatenie dani z prijmov za 2006, takze ti, ktori si to nechaju na poslednu chvilu budu mat stres okoreneny este novym systemom internetbankingu. A na poslednu chvilu si to nechava vacsina z nas. Z toho pohladu ten vyber terminu (1.4.) bol znacne nedomysleny…

  19. spyros on 23-03-2007 12:24

    2miso: Viem aky to bude mat dopad. Ved o tom pisem, zmena kodu banky ma na mna priamy dopad, ktory mi banka nijak nekompenzuje.

    2ivan: Sucastou cisla uctu je aj kod banky. Bohuzial pre mna.

  20. kubo on 23-03-2007 12:33

    tak ked uz to vies teraz, tak si to nenechaj na poslednu chvilu. nielen dane. takych jak ty, mame najradsej. a po nas budu ziapat…

  21. majo on 23-03-2007 1:40

    cennik unibanky je na stranke http://www.unibanka.sk, prvy banner vpravo.
    spyros, internet banking od HVB ostane rovnaky, nebude sa menit.
    ked to tak zratam v tatre si cakal 30 min. v HVB cakas kolko? za 2 hodiny mas vybavene urady na zmenu cisla uctu. ak v HVB cakas dajme tomu max. 10 min. to je 6 navstev v tatre. a po 6 navstevach v tatre mozes zase menit banku. :)

  22. spyros on 23-03-2007 1:58

    2majo: v TB som bol a bohuzial ich produktove baliky ma neoslovuju, ponukaju vsetko len nie to co mi treba (napr. vsade v cene nie embosovana karta). Potom su tu zufale banky ako SLSP, kde ich zamestnanci bohuzial ani nevedia, co predavaju a ked vedia, tak ma ta informacia takmer \”zabila\” (vklad na ucet v hotovosti 47 SKK!).

    Btw na Call centre HVB mi bolo povedane, ze internetbanking sa BUDE menit.

    Btw2: nie je to take jednoduche, mam svoje skusenosti s uradmi a v hodinach by som tie vybavovacky neratal… skor v dnoch, ak vsetko pojde dobre. V 2 okresnych mestach.

  23. Karol on 23-03-2007 1:59

    Tebe sa zmenil iba kod banky, co nie je az taky problem, ale klientom UniBanky sa menia komplet cisla uctov! UniCredito chce urobit fuzie aj v dalsich krajinach, prejst na jeden bankovy system a potom tie vyhody “europskej” banky prenesie (aspon scasti) aj na svojich klientov (lacne a rychle prevody v jednej banke medzi krajinami) a pod. ale to zrejme bude chciet cas. Som klient UniBanky, som tam spokojny, zrusenie uctu mi absolutne nic nevyriesi. Problem je hlavne v tom, ze “varovat” nas mohli aj trosku skorej, alebo aspon to stare cislo nechat fungovat dlhsie…. lebo to naozaj moze sposobit problemy. Tie tvoje argumenty svedcia o tom, ze si ten clanok pisal skorej v nejakom momentalnom rozculeni. Lebo ak ludi na pobocke poznas a si tam spokojny – v banke, kde si teraz otvoris ucet, ta nebude nik poznat a pod. A potom – co ked sa zlucia zase nejake banky a zase ti zmenia cislo uctu???…

  24. spyros on 23-03-2007 2:01

    2Kubo: Statnym organom sa prisposobit musim, bankam nie. Ak si taky husty, kludne mozes emailom rozviest svoje myslienky, takto si len trapny anonym.

  25. majo on 23-03-2007 2:13

    spyros:
    internetbanking sa menit NEBUDE.
    unibanka a HVB maju svoje internetbankingy, ktore budu fungovat subezne a nova banka bude ponukat oba typy. :)

  26. spyros on 23-03-2007 2:23

    2Karol: som rad, ze aj rozumni ludi a citaju :-) … ano, pisal som v istom rozpolozeni, taka obcianska publicistika. Normalne pisem o uplne inych veciach na svojej stranke, ale toto ma nastvalo. Uradom je jedno ci sa meni cislo pred alebo za \”/\”. Vyjde to narovnako.

    Vcera som obehol zo 7 bank a keby som sa rozhodoval, asi by som opat zvolil HVB, v tesnom zavese mi vychadza VUB so zaujimavym produktom flexi. Dalej CSOB by sa dala. OTP (ocenil som free pristup, ked so mnou debatoval tipek v tricku, ale aspon vedel o com hovori :-)) a Istrobanka maju zalozeny biznis na uctovnych polozkach, TB a Ludova nemaju produkt zacieleny na mna, SLSP skoda reci, Postova mi pridu prilis necitatelni.

    Teraz kumulujem informacie. Ak bude niekde vyhodnejsia ponuka, prejdem. Ale HVB ma velmi silnu ponuku… swiniari :-)

  27. miffo on 24-03-2007 4:25

    ojoj tolko kriku pre nic za nic, ja som klientom UniBanky uz daky ten piatok, pred viac ako mesiacom mi prisiel list v ktorom ma informovali o fuzii po dalsom mesiaci mi prisiel list s novym cislom uctu aj s informaciou ze stare cislo uctu bude platit do 30.6.07 Neveim co stresujes, dali nam to vediet. S tym ze ako pisala janka Oragne,t-mobile. elektrarne, Sipo zmenu mi nahlasi banka. ja som s UniBankou spokojny a verim ze budem aj s Unicreditom spokojny. Ten IB funguje v piatok do 17 hodiny a maju super call centrum unitel so super operatorkami take sexi hlasky :) proste tato banka mi vyhovuje nie je o com

  28. dezko on 28-03-2007 10:53

    @Karol – jeden bankovy system? ak by si si trosku nastudoval veci, tak by si zistil, ze informacie o klientoch nesmu prejst hranice tohoto statu ;-)

  29. durino on 11-04-2007 7:36

    Je to skutocne priklad totalne brutalnej neucty ku klientovi.
    Zmenili mi nielen kod banky, ale aj cisla uctov. Naklady s tym spojene a to radovo velmi mastne – si mam zaplatit sam.
    Zaviedli novy system prace – smer od lepsieho k horsiemu, od jednoducheho ku komplikovanemu. Pri pokladni si opat klient musi vypisovat najskor tlaciva. Internetbanking ide, ale bez pohybov na ucte. Udaje o starsich pohyboch sa stratili v nenavratne. Nech mi nikto nevravi, ze to neslo technicky preniest. Len sa setri opat na ukor klienta. Denne vypisy navyse tiez meskaju. Odpoved na moju staznost neprisla. Miera mojej trpezlivosti uz dosiahla najvyssi mozny bod. Ak chcem aby nasa firma fungovala pruzne, budem nuteny prehodit ucty do inej banky. Preslaveny taliansky byrokraticky a nepruzny bankovy system sa zacina plne prejavovat …. proste taliani … vyborny design (vid reklama) a tradicne nekvalitny produkt …

  30. spyros on 11-04-2007 12:50

    Inak smutne na tom bolo, ze v posledny marcovy den nemali na pobockach ziadne informacie o novej banke a jej produktoch. Vedel som viac ako oni, kedze som si zbezne pozrel ich internet :-(

  31. aalit on 12-04-2007 6:56

    vela sa tu popisalo. pravda je ta, ktoru napisal uz niekto davno hore na tejto stranke, ze najrozumnejsie pockat a pozriet si ake zmeny (ci pozitivne alebo negativne) nam to spojenie prinesie v nasledujucich mesiacoch. nech netliachame o hlupostiach ale o realnych veciach. aj v inych bankach sa pravidelne deju zmeny, aj ked mozno mensie. a teraz co? budeme za kazdou zmenou menit banku? to sa vam nezda ako mrhanie casu a penazi?

  32. spyros on 12-04-2007 8:54

    2aalit: Ake mrhanie casu? Tie iste ukony mozes urobit aj v inej banke a mas novy ucet, lebo zmena cisla uctu je to iste ako zalozit novy ucet.

  33. durino on 13-04-2007 8:22

    Najnovsi vyplod nemohucosti systemu novej banky.
    Prevedeny zostatok z predchadzajuceho dna a pociatocny zostatok nasledujuceho dna je vzdy to iste cislo. U mna to tak vsak nie je.
    Bez akehokolvek pohybu sa z uctu zahadne vyparilo 11.983 Sk.
    Vypisy su z po sebe nasledujucich dni.
    Ziaden prikaz na uhradu v tom case neprebehol, ziaden debetny pohyb nebol zaznamenany. Len banka mi zrazu vybielila tuto sumu z uctu.
    Momentalne zistuju, co sa vlastne stalo a preco …. sami nevedia …
    Normalne uvazujem, ze podam aj trestne oznamenie. Ved to je predsa kradez a suma je nad hranicou priestupku.

  34. bea3x on 13-04-2007 6:00

    Pre?ítala som si podstatnú ?asť ?lánkov k uvedenej fúzii, ja som mala aj mám všetky ú?ty v tejto banke, kde som bola vždy spokojná, ako s prácou personálu, tak aj s elektronickým bankovníctvom, informáciou o stavoch na ú?toch a pod. Je pravda, že momentálne druhý týždeň nastal dosť veľký chaos, ale ani ma nenapadlo dávať trestné oznámenie, ?o samozrejme je výplod chorej mysle, lebo nikto z ú?tu ur?ite ni? neukradol,a skôr, ?i neskôr sa všetko uvedie na pravú mieru.Totiž stále tí istí ľudia pracujú za tými prepážkami len s tým rozdielom, že miesto osem hodín denne pätnásť, a už druhý týždeň v kuse sa trápia nielen s ukľudňovaním klientov,ale hlavne so spracovávaním podkladov k prevodom. Žiaľ ľudia si svoju zlosť vybíjajú zas na nepravých, lebo o tom že sa zmenia ?ísla ú?tov, o tom, že aký sotvare sa použije a ako bude pripravený na prácu, rozhodli ľudia niekde úplne inde a za úplne iné platy ako majú tí ktorí to musia celé toto pretrpieť, pritom ich sa nikto nespýta ani na mienku, ani na skúsenosti.

  35. bea3x on 13-04-2007 6:09

    Ešte mi nedá nespomenúť, kým to bola Uni banka, mali najlepšie fungujúci systém oznamovania pohybov na ú?toch, prevody z iných bánk boli 2x denne zú?tované a pod., preto nie je pravda, že taliani, ale ja si myslím, že práve tá ?asť sa zhoršila, ?o doniesla HVB .

  36. dump on 14-04-2007 10:36

    ten ich “java” internet banking je hovadina riadna to vam poviem….
    99,9% tranzakcii som realizoval cez internet a teraz to ide o dost smerom

  37. spyros on 15-04-2007 4:44

    http://blogy.etrend.sk/97711/peter-kremsky/unicredit-nefunguje – dalsi problem, internetbanking sms banking a hotline nefunguju na 100% :-(

    A golfisti z vedenia sa stale tvaria, ze je pohoda.

  38. dump on 16-04-2007 6:53

    no proste je to banda amaterov a to doslova…
    ja osobne by som sa ako pes hambil keby som
    urobil nefunkcnu stranku nie INTERNET BANKING
    so starym certifikatom !!!

  39. stefan on 23-04-2007 11:10

    Pekny Den prajem. vie mi niekto povedat, ze kolko maju na to banky, aby mi vystavyli kvitanciu do katastra? Lebo mam taky problem, ze som dna 5.4.2007 osobnym vkladom v pobocke N. Zamky splatil svoj zavezok voci HVB /unicredit/banke, kde mi mali vystavit doklad-kvitanciu, ktoru potrebujem zaniest do katastra v Novych Zamkoch aby bolo odtazene od zalozneho prava ale bohuzial ani po 18tich dni mi zatial nic neprislo. Vraj v ustredi banky v Blave maju tolko roboty, ze mozno ten ob. kus papiera bodehotovy mozno o mesiac. a ja zatial cakam a nemozem nic robyt a najhorsie je to ze uz davno by som mal byt vonku v anglicku a nviem odcestovat kvoli takejto veci. Kazdy den volam na pobocku v N.Zamkoch a oni nic, ze vraj nevedia stym nic spravyt, ja a dnes 23.4.2007 po 18 dnoch mi povedali, ze ten doklad nie mne poslu ale do katasrta. no to uz je vrchol, lebo v ten den ked som splatil zavazok voci banke som ich prosil, ci by sa nedalo poslat priamo do katastra aby som nemusel zbytocne behat a zostat kvoli tomu doma. Tak je to zaujimave, doteraz som zbytocne cakal a kludne by som mohol uz davno pracovat vonku. Ja, pital som sa u inych bank na kvitanciu a oni povedali, ye hned v ten den vystavia ten doklad, ked je spl. zavazok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dakujem a dovidenia.

  40. Mailen on 23-04-2007 12:15

    Pridavam sa k nespokojnym… Od zaciatku aprila bojujem s novou UniCredit Bank o sluzby, za ktore platim 129 mesacne – a ktore vobec, ale VOBEC nefunguju… Nebudem ich vymenovavat, radsej spomeniem to, ze po zaslani velmi napajedeneho mailu na ich hotline mi odpovedali, ze nech mam strpenie, ze na odstraneni nedostatkov sa pracuje… To bolo pred tyzdnom, zlepsenie vsak zatial v nedohladne… Medzitym sa mi, okrem ineho, telefonicky ohlasil sef okresnej pobocky, ktora vedie moj ucet (mimo BA) a ziadal o strpenie, resp. chcel vyjasnit niektore nejasne a zahadne transakcie, ktore mi uz vyse 3 tyzdne visia v kyberpriestore…

    Nespokojnost nespokojnost nespokojnost. A to cele na tretiu.

  41. peppe on 25-04-2007 6:43

    Co mam povedat?! v UNIbanke mam dva ucty, podnikatelsky aj bezny, nic nefunguje, internetbanking
    - ziadne prehlady o prevodoch, ak chces nieco vybavit na priehradke, trva to neumerne dlho, sms banking nefunguje viac ako mesiac, pisal som na hotline pred troma tyzdnami,ani mi len neodpisali, platby cez i-banking asi odchadzaju,ale nemozem si to overit, a zmena cisla uctu sa netyka len kodu banky, ale celeho uctu ( u mna oboch) o com musim informovat vsetkych obchodnych partnerov, co za mna nikto neurobi.Tak a poprdeli reklama,ktora je prakticky vsade ma uz privadza do zurivosti…………………….

  42. spyros on 25-04-2007 6:58

    2peppe: na to je len jedna rada, zmen banku… ja som prave presiel do Tatrabanky.

  43. cert on 30-04-2007 4:02

    V Unibanke mam ucet(osobny) od januara 1999 (vtedy este Polnobanka). Doteraz som bol spokojny, az nastala premena banky. Velka cast veci nefunguje, resp. sa stratila (vypisy z uctu v internet. bankovnictve). Dnes som navstivil riaditelku pobocky a Ta mi povedala ze nech este pockam, ze sa to urcite zlepsi. Spytal som sa na kompenzaciu tych nedostatkov – ak poslem pisomnu ziadost do Bratislavy snad mi odpustia mesacny poplatok (aj to nie cely). A toto si hovori banka! Pozrel som si ponuky inych bank a najlepsiu ponuku ma Tatrabanka, ale aj VUB je velmi schopna. Tiez som presiel do Tatrabanky.

    P.S: Ako riesite ten minimalny zostatok na ucte? Uz z principu ho tam nechcem nechat.

  44. spyros on 30-04-2007 6:45

    2cert: tiez som sa rozhodoval medzi Tatrabankou a VUB. Napokon som otvoril ucet v TB, tam mozem mat minimalny zostatok 0 SKK + mi ponukli, ze mozem ist do minusu 10% z mojho obratu za posledne 2 roky. Ak si novy klient, tak podla danoveho priznania za posledne 2 roky.

    Tiez som s pobockou nemal problem. Problem su ti vyssie a ako som cital reklamny clanok dnes v Pravde, akoze rozhovor s riaditelom UniCredit banky, tak hlava smrdi od hlavy. Nema ziadny problem, a ti co nepochopili genialne vyhody novej banky, tych je vraj par desiatok a ovela viac je novych klientov. Tak prajem good luck, lebo mna to uz nezaujima.

  45. Vlado on 04-05-2007 1:47

    A to ešte akého majú na Slovensku generálneho (?) riaditeľa ! Barta – “manažér” ktorý urobil z Eurotelu dvojku na trhu…

  46. palo on 14-05-2007 2:48

    Ja som klientom UniBanky a takisto som nadaval na obraty cez internetbanking. Na tel. linke mi povedali, ze to opravia coskoro a dnes som tam volal a vraj TO UZ NIKDY NEBUDE OPRAVENE !!

    A to mi pred tyzdnom vymahali 4640sk za kreditku, ktore som pred mesiacom samozrejme uhradil. Ale nikto to neevidoval. Samozrejme v nefunkcnych prehladoch tiez. Musel som pockat na vypis postou.

    Prec z takej talianskej banky!!!

  47. Vlado on 23-08-2007 8:53

    Trošku by som pozmenil názov príspevku na =zlo+chaos. Mal som problém. Zašiel som na pobo?ku,
    kde mi vysvetlili, že ho riešiť nevedia,/mne pripadalo,že ani nechcú/, nech sa obrátim na bratislavskú centrálu.A potom to prišlo.Centrála vás ochotne prepojí na požadovaného pracovníka, ale ten nedvíha telefón. Po niekoľkých ?aľších telefonátoch sa dozviete,že ani nemôže ,pretože už v banke nepracuje.Pracovník, ku ktorému ste sa akýmsi zázrakom dovolali, vám vysvetlí, že váš problém nevyrieši, pretože pracuje v banke len 5
    dní a odkáže vás na iného zamestnanca, ktorý vám
    už ale telefón nezodvihne. Skúšate iný systém komunikácie, ve? je tu napríklad internet. Na webovej stránke unicreditbank.sk vyplníte tzv. kontaktný formulár. Obratom vám príde mail:
    Vážený klient,
    ?akujeme za váš e-mail. Všetkými otázkami a podnetmi sa budeme bezodkladne zaoberať.
    Ak ste uviedli správne kontaktné údaje (e-mail, telefónne ?íslo), budeme Vás kontaktovať ?o najskôr.
    Ďakujeme a želáme príjemny deň.
    Týmto to však kon?í. Skúšate mailovať priamo na pracovníkov banky. Vä?šina skon?í oznamom o chybnej adrese, zopár prejde bez odpovede, a potom sa kone?ne do?káte:
    Vážený odosielateľ,
    do 23. augusta 2007 som mimo pracoviska – bez dosahu na svoju e-mailovú schránku.
    Vaša správa nebola ?alej presmerovaná.
    Ďakujem Vám za porozumenie.

    Všetkým klientom Unicredt Bank a.s. touto cestou
    blahoželám!

  48. spyros on 05-10-2007 4:30

    V?aka Tatra banke som najlepší a nechutí mi treska

    Ke? som sa v osemnástke prvýkrát zamestnal, povedal som si, že si v banke zriadim ú?et. Taký poriadny, dospelácky. Ke?že som bol ešte mladý, hlúpy a naivný, za každú cenu som chcel byť najlepší. Z reklamy som veľmi dobre vedel, za kým chodia najlepší, tak som sa k ním pridal aj ja. Nehovorím, že teraz už nie som mladý, hlúpy a ani naivný. To stále som. Po tých pár rokoch som však zistil, že som aj najlepší blbec.

    V?aka mojej banke už viem, ako sa žije v Ríši divov. Jedného krásneho ve?era sa mi podarilo v jednom staromestskom obchode zabudnúť kreditnú kartu, ktorou som platil. Prešiel celý pracovný týždeň, kým som zistil, že mi v peňaženke chýba. Našťastie, z Ríše divov mi posielajú esemesky, takže veľmi rýchlo som zistil, kedy som kartou platil naposledy. Vybral som sa do spomínaného obchodu s nádejou a o?ami pre pla?, ?i tam tú svoju nešťastnú kartu nájdem. Mal som šťastie. Síce tam nebola, ak?ná predava?ka ju pár dní dozadu zaniesla na pobo?ku mojej banky. Cítil som sa ako v siedmom nebi. Škoda, že iba päť minút.

    PRV? N?VŠTEVA

    - Ako vám môžem pomôcť? – opýtala sa ma Alenka, hne? ako som vstúpil do Ríše divov.

    - Pred pár dňami som si v obchode zabudol kreditnú kartu. Predava?ka ju našťastie zaniesla na pobo?ku na Vajanskom nábreží. Mohol by som sa k tej karte nejakým spôsobom dostať? – opýtal som sa, tak ako to robia iba tí najlepší.

    - Ale samozrejme. Zavolám tam, prezistím to a zajtra sa môžete po kartu zastaviť. – usmievala sa Alenka.

    DRUH? N?VŠTEVA

    - Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť? – opýtal sa Ignác v zelenej košeli.

    - V?era som riešil s vašou kolegyňou Alenkou moju stratenú kartu, povedala, že dnes sa po ňu môžem zastaviť. Tu, hľa, je môj ob?iansky preukaz.

    Ignác zobral preukaz a odišiel. Čas, kým bol pre?, mi jasne nazna?il, že stratených kreditných kariet s rovnakým menom a priezviskom ako mám ja, je zrejme veľa a on teraz prostredníctvom odtla?kov prstov a DNA zisťuje, ktorá je tá moja. Našiel tam však ur?ite aj odtla?ky ak?nej predava?ky, tak to teraz konzultuje s odborníkmi z policajného zboru. Tí si však s touto náro?nou úlohou ur?ite nevedia poradiť, a tak sa konferen?ným hovorom spojili s kolegami z C. S. I. kriminálky Las Vegas a zatiaľ ?o Ignác ?aká v sklade platobných kariet na telefonát z policajného zboru, lúšti sudoku. Ja sedím a rátam ?as, ktorý mi zostáva do konca obednej prestávky. Ke? sa Ignác vráti za stôl, pri ktorom sedím, výsledok je jasný.

    - Vašu kreditnú kartu tu nemáme. – sucho skonštatuje Ignác a dodáva: Môžete mi povedať, s ktorou kolegyňou ste to v?era riešili. Ja sa s ňou spojím a dáme vám telefonicky vedieť, že ?o a ako.

    - V poriadku. Tu je moje telefónne ?íslo. – dodávam s kľudným výrazom, tak ako to robia najlepší a vzápätí volám kolegyni, nech mi cestou z obedu kúpi tresku a dva rožky.

    TRETIA N?VŠTEVA

    - Dobrý deň. Pomôžem vám? – vycerila na mňa zúbky Alenka.

    - Ja som tu bol pred niekoľkými dňami a riešil som s vaším kolegom Ignácom moju stratenú kreditnú kartu. Povedal mi, že sa s vami dohodne a zavoláte mi, kedy si po ňu môžem prísť. Ale doteraz mi nikto nevolal.

    - A-ha, to ste vy, ten pán… ?no, áno. Už viem. Zistili sme, že vašu kreditnú kartu poslali z Ríše divov z Vajanského nábrežia do Ríše divov na Ra?iansku ulicu, pretože to je vaša materská Ríša divov.

    - Fí-ha. A ?o teraz? Mám ísť na Ra?iansku?

    - Nie, netreba. Stavte sa u nás o tri dni, zariadim, aby kartu poslali k nám. – ochotne mi ponúkla.

    ŠTVRT? N?VŠTEVA

    - Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť? – opýtala sa Hortenzia.

    - Ja som tu riešil s vašou kolegyňou Alenkou a kolegom Ignácom moju stratenú kreditnú kartu. Z Ríše divov na Vajanskom nábreží ju poslali do Ríše divov na Ra?ianskej ulici a teraz by sa už mala nachádzať u vás. Mohol by som ju dostať? Nech sa pá?i, tu je môj najlepší ob?iansky preukaz. – vyrapotal som, ako básni?ku. Však som najlepší, nie?

    Hortenzia pozerala na ob?iansky preukaz a premýšľala. Ústa mala zvláštne pootvorené, takže som niekoľko minút mohol dokonale analyzovať jej fixný stroj?ek na zuboch. A potom jej zrejme napadlo to najlepšie možné riešenie.

    - Moja kolegyňa Alenka by sa o chvíľku mala vrátiť z obedu, takže po?káme na ňu. – usmiala sa a ja som premýšľal, že taký obed by som si doprial aj ja. Treska mi už akosi prestávala chutiť.

    - OK. – povedal som, tak ako to hovoria iba tí najlepší.

    - Ale všimla som si, že vám zrak padol na náš katalóg s nehnuteľnosťami. Kým sa vráti Alenka z obedu, môžeme sa porozprávať o hypotéke. Ste mladý a myslím, že je najvyšší ?as rozmýšľať o vlastnom bývaní. – o?i je zaiskrili.

    - Nie, ?akujem. Ja sa toto tak skoro nechystám riešiť. Potreboval by som svoju kartu. – odpovedal som.

    - Ale viete, že ceny bytov idú ?oraz vyššie. Toto by bola pre vás tá najlepšia investícia.

    - Nie, ?akujem. – odpovedal som ako najlepší na ponuku k najlepšej investícii.

    - Však môžeme urobiť len takú nezáväznú kalkuláciu. – naliehala.

    - Viete, Hortenzia, ja neplánujem zostať v Bratislave do konca života.

    - To nevadí. My vieme prefinancovať nehnuteľnosti aj mimo Bratislavy – škerila sa Hortenzia.

    - Hovorím vám, sle?na. Zbyto?ne budete robiť kalkulácie, nijako mi v tomto smere nepomôžete. Ďakujem. – už mi úsmev za?ínal kysnúť.

    - Ale tak skúsme. Kde by ste chceli bývať? – nedala si pokoj.

    - Dobre teda. O pár rokov sa chcem presťahovať do Malagy. Mohli by ste mi, prosím, urobiť kalkuláciu, ako prefinancovať dvojizbový podkrovný byt ne?aleko centra? – usmial som sa.

    - Malaga? To je aký okres, prosím vás? – žiarila Hortenzia.

    - Okres, to vám neviem povedať, ale je to v Španielsku. – skonštatoval som a rozmýšľal nad tým, aký geniálny asi obed Alena má, ke? jej to trvá tak dlho.

    - No, ale to ja neviem, ?i sa dá prefinancovať nehnuteľnosť aj v Španielsku. – prehlásila a pozerala na mňa ako na blbca.

    - A kto to má vedieť, milá moja?

    - Opýtam sa kolegu. Moment. – povedala a zdvihla telefón. Po minúte mi oznámila: Žiaľ, prefinancovať môžeme iba nehnuteľnosť na Slovensku.

    Alenka nechodila a nechodila, tak som sa zdvihol a zavolal kolegyni, nech mi kúpi tresku.

    PIATA N?VŠTEVA

    - Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť? – opýtal sa ma Ignác.

    - Ja tu už niekoľko týždňov s vami a vašou kolegyňou Alenkou pátram po mojej kreditnej karte, ktorá by už mala pricestovať z Ríše divov z Ra?ianskej ulice. Mohli by ste mi ju, prosím, vystaviť? – vyrukoval som, tak ako to robia iba tí najlepší, na Ignáca.

    - A há. To ste vy s tou vašou nešťastnou kreditnou kartou. – usmial sa Ignác.

    - ?no, to som ja. Ten idiot, ktorý chce iba svoju kreditnú kartu.

    - No, moment. – vyšlo z Ignáca.

    Medzi?asom prišla k stolu Hortenzia, ktorá sa ma ešte pred pár dňami snažila nalákať na hypotekárny úver.

    - Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť? – opýtala sa.

    - Ďakujem. Ja ?akám na vášho kolegu Ignáca.

    - Všimla som si, že váš zrak padol na našu ponuku hypotekárnych úverov. – vyškerila.

    - Ďakujem, sle?na, ale v Malage mi vraj hypotéku nevybavíte. – odpovedal som tak, ako to robia iba tí najlepší.

    - Malaga? A to je aký okres? – opýtala sa Hortenzia.

    Vzápätí však došiel Ignác.

    - Žiaľ, vašu kreditnú kartu v Ríši divov na Ra?ianskej nemajú. Údajne by sa mala nachádzať v centrálnej Ríši divov, tam sa však teraz nedovolám. Všetko vybavím. Stavte sa u nás o také tri dni. A ak by som vám mohol odporu?iť, spíšme žiadosť o prenos všetkej dokumentácie z Ríše divov na Ra?ianskej k nám. Budete to mať tu, pekne, krásne po ruke.

    A tak sme s Ignácom spísali žiadosť o presun všetkej dokumentácie do Ríše divov na Františkánske námestie.

    ŠIESTA N?VŠTEVA

    - Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť?

    - Dajte mi moju kreditnú kartu! – vyletelo zo mňa, tak ako to nerobia najlepší.

    - Akú kreditnú kartu? – opýtala sa Alenka.

    - Robíte si zo mňa srandu?

    - Jáj, to ste vy, pán Ron?ák, a vaša nešťastná kreditná karta.

    - ?no, to som ja, najlepší pán Ron?ák a moja najlepšia kreditná karta!

    - No, situácia je taká, že v centrálnej Ríši divov vašu kartu nemajú a predsa len by sa mala nachádzať v Ríši divov na Ra?ianskej.

    - Robíte si zo mňa srandu?

    - Nie, nerobíme. To by sme si k najlepším nikdy nedovolili. Problém je v tom, že na Ra?ianskej tvrdia, že ju nemajú.

    - Tak je možno pod kobercom. Alebo si ju riaditeľ pobo?ky zobral, že ňou bude v zime oškrabávať námrazu z okien svojho BMW.

    - Ha, ha, ha. – rehotala sa Alena a vôbec ju neštvalo, že platím za kartu, ktorú vôbec nemôžem využívať.- Stavte sa u nás budúci týždeň. Ur?ite tu už bude.

    Vyfáral som z Ríše divov a volal kolegyni, nech mi kúpi cestou z obedu tresku a dva rožky.

    SIEDMA N?VŠTEVA

    - Dobrý deň, ako vám môžem pomôcť? – opýtala sa ma Hortenzia.

    - Nechcem žiadne úvery, žiadne hypotéky, chcem len svoju kreditnú kartu, po ktorej mi tu pátrate už skoro dva mesiace. – vôbec som sa nechoval ako najlepší.

    - A s kým ste to riešili.

    - Divili by ste sa, ale už aj s vami, aj s vašou kolegyňou Alenkou, aj s Ignácom.

    - Ukážte mi ob?iansky preukaz.

    - Pá?i sa. Tu máte môj najlepší ob?iansky preukaz.

    Hortenzia ?umela do monitora, ťukala a ťukala ako na štátnici zo strojopisu, až z nej vybehlo…

    - No, ale vaša kreditná karta pred pár dňami stratila platnosť. Darmo vám budeme pátrať po starej, ke? vám o chvíľku v schránke zavíta nová. – cerila na mňa fixný stroj?ek.

    - Vy si zo mňa robíte dobrý deň? – opýtal som sa ako najhorší.

    - Nie, nerobíme. Môžem vám ešte okrem tohto nejako pomôcť, ke? už ste tu?

    Hyperventiloval som ako o život.

    - Tak ke? tu už sedím, mám na vás jednu prosbu. Ako osemnásťro?ný najlepší, síce hlúpy a naivný, som si u vás zriadil super skvelé podielové investi?né fondy so životným poistením, na ktoré ma ukecala vaša kolegyňa Kamila z Ríše divov na Ra?ianskej, ke? som ?akal na schválenie bezú?elového úveru vo výške 30 000.

    - Ale áno. Rada vám to prezistím.

    - Ďakujem.

    - Momentálne tam máte nie?o cez dvadsaťtisíc korún.

    - Paráda. Kedy by som sa k tým peniazom mohol dostať? – o?i mi zažiarili.

    - Až o pár mesiacov vám uplynie trojro?né zmluvné obdobie. Potom si môžete vybrať päťdesiat percent. – profesionálne odpovedala.

    - Päťdesiat percent? – nevychádzal som z údivu: Ale však mi vaša kolegyňa tvrdila, že po troch rokoch si môžem s nasporenými peniazmi robiť, ?o chcem!?

    - ?no, ale nemali ste si zvoliť aj životné poistenie.

    - O.K., Alenka, tak mi povedzte, kedy sa k sto percentám môjho šetrenia dostanem. – chcelo sa mi plakať.

    - Po skon?ení vášho šetriaceho programu. – odpovedala stále kľudná Alenka.

    - A to je?

    - V roku 2045.

    Ôsma návšteva

    - Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť? – opýtal sa ma Ignác.

    - Už nijako. Len mi, prosím, zrušte moje podielové investi?né fondy so životným poistením.

    - Ale to sa vám neoplatí, prídete o veľké peniaze. Fondy stále rastú. – snažil sa ma odhovoriť Ignác.

    - Nech rastie, ?o chce. Ďakujem, nech ma to stojí, ?o chce, prosím, zrušte to.

    Ignác ťukal do po?íta?a ako o život. Až z neho vyliezlo:

    - Rád by som vám pomohol, pán Ron?ák, ale ak chcete skuto?ne vykonať túto stornáciu, musíte ísť na svoju materskú Ríšu divov. – povedal kľudne Ignác, ako vystrihnutý z obálky magazínu PlayBoy.

    - Prosím? – opýtal som sa ako ?isto ?istý dement.

    - ?no. Tento úkon môžu vykonať iba na vašej pobo?ke.

    - Prosím? – opýtal som sa znovu.

    - Neviem, o ?o vám ide, pán Ron?ák, ale ak chcete zrušiť vaše fondy, musíte ísť do vašej materskej Ríše divov.

    - A tá je kde, Ignác?

    - Moment… Ignác ťukal a ťukal ako besný, ja som medzi?asom volal svojej kolegyni, nech mi cestou z obedu kúpi tresku, dva rožky a Xanax.

    - Vaša materská Ríša divov je na Ra?ianskej ulici. – vyškieral sa Ignác.

    - Ignác, vy ste sa tento rok v Ríši divov dohodli, že si zo mňa budete strieľať?

    - Ale ja nechápem, o ?o vám ide, pán Ron?ák? – divil sa Ignác.

    - O ni?. Iba o to, že pred vyše mesiacom ste mi tu, Ignác, riešili žiadosť o presun dokumentácie z Ríše divov na Ra?ianskej na túto pobo?ku.

    Ignác zmeravel.

    - Možno je dokumentácia ešte na ceste. – odpovedal ako profesionálny poradca tých najlepších.

    - Mesiac? – zaja?al som.

    - Môžeme spísať reklamáciu. – znervóznel Ignác.

    - Po?ujte, to mi chcete povedať, že moja banková dokumentácia si teraz popíja miešaný alkoholický drink na Ra?iankom mýte, kým sa urá?i dostaviť sem?

    - Je mi to ľúto.

    - Aj mne. – ukon?il som návštevu.

    Vybehol som z Ríše divov a akoby ma osvietilo, napadlo mi zavolať na super službu Ríše divov s názvom Dialóg:

    - Dobrý deň.- Dobrý deň. Ako vám môžem pomôcť? – spýtala sa žena. Ak sa ma ešte raz niekto opýta, ako mi môže pomôcť, tak budem vraždiť.

    - Ja by som sa chcel iba opýtať. Mám u vás brutálne nevýhodné investi?né podielové fondy so životným poistením a chcem ich zrušiť. Na akej pobo?ne to môžem vyriešiť?

    - Na ktorejkoľvek pobo?ke na Slovensku.

    - Vy mi chcete privodiť infarkt, sle?na?

    - Nie pre?o?

    - Váš kolega Ignác z Ríše divov v centre mesta mi povedal, že to môžem zrušiť iba v mojej materskej Ríši divov.

    - Tak sa za ním vráťte a ke? vám bude toto tvrdiť, povedzte mu, nech zavolá na Dialóg.

    Už neznášam tresku. Čas sú vraj peniaze. Keby som zostal v Ríši divov, prídem aj o oškrkátkované slipy. Nie ?akujem. Nepotrebujem byť za každú cenu najlepší.

    Prosím, presved?te môjho šéfa, aby mi dával výplatu v ponožke.

    Martin S. Ron?ák, štvrtok 4. októbra 2007 10:06

  49. Santa on 24-10-2007 6:19

    Heh, ako to cele dopadlo?

  50. gragor on 05-11-2007 10:13

    Banka sposobila skodu a tu vam nehodla zaplatit. Kazdy kto suhlasi s takymto konanim banky chce, alebo mu nevadi ze ho banka okrada. Banka si uctuje nehorazne peniaze na nic. Neco si nahodov nevsimnete a mate pokutu.Je preto zle, ze sa najde niekto kto si taketo konanie banky zastava. Banka musi nahradit skodu kazdemu z vas. Kto si mysli ine , nevadi mu bezohladne okradanie. Banka musi robit to co chcete vy nie co chce ona. Robi totiz s vasimi peniazmi nie s svojimi. Este len uvidiete kolko penazi vas bude stat ze nieje HVB.
    Treba konat,lebo to co si dovoluju bnanky na slovensku neba uroven. Treba protestovat, stazovat sa. Banka musi robit to co chcu zakaznici nie co chce ona.

  51. manky on 27-12-2007 10:19

    Je to otrava tieto administrativne vybavovacky. Myslim, ze takato zmena je impulzom k podobnemu uvazovaniu ako pises. Preco nevyskusat nieco ine. Fakt ale je, ze Ameriku neobjavis. Produkty bank su porovnatelne – klasika obchod – ciel zisk. Ide o to ako sa k Tebe v banke spravaju. My sme si s manzelom napriklad zalozili hned po skonceni skoly ucet v jednej banke a mame ho tam uz 14 rokov. Vedia o nas vsetko od A do Z – posielame tam obe vyplaty, robime vsetky prevody. Ked sme sa rozhodli, ze si vylepsime byvanie a s doverou sme poziadali nasu “priatelsku banku” o hypoteku, to nam padla sanka! Urobili nam predbezne hodnotenie – tusim bonifikacia klienta to volaju, kde bolo vsetko super OK, najlepsie ako sa da.
    Tak sme podali ziadost a asi po troch dnoch nam nasa priatelska financna poradkyna povedala, ze nas bohuzial na centrale v Bratislave bonifikovali ako C+ (dost blbe prekvapko). Na dalsi den nam ale oznamila, ze nam spolu s veducou pobocky VYBOJOVALA bonifikaciu A+ (predtym tvrdila, ze su konzervativna banka).
    Dost nas to otravlo a keby sme uz nemali podpisanu zmluvu o vystavbe u investora, tak im povieme, nech si svoj uver strcia. Nakoniec nam este dali uplne najhorsi urok v republike.
    Taketo priatelstva mam fakt rada. Nevadi, fixujeme uroky na jeden rok, potom bez poplatku splatime vacsiu cast uveru a ked sa mi bude chciet a budem mat cas, pojdem do nejakej mensej banky. Pocula som ze su dravsie ako tieto “mega banky roka” a vedia odkupit hypoteku. Urcite to tiez nie je zadarmo, ale obcas mam jednoducho radost, ked niekoho nastvem.
    Alebo tych konzervativnych uzernikov aspon takymto niecim postrasime…asertivne samozrejma, ved sme dlhorocni priatelia a doverujeme si.

  52. gunner82 on 10-03-2008 10:25

    ja som si ú?et v hvb vybral kvôli tomu, že som hľadal nejakú dobrú banku strednej katégorie, dobre zaistenú, ?o sa základného imania týka, ktorá bude blízko môjho bydliska a ktorá bude mať ú?et s internetbankingom za ?o najmenej.. a vedel som ?o nechcem.. nechcel som žiadnu z našich najvä?ších bánk, pretože máme s nimi v rodine svoje nepríjemné skúsenosti.. ja aj osobné, a to ke? som rušil ú?et vo vúb.. no tak to až škoda re?i, pretože pocity, ktoré som si z tade odnášal, pre mňa znamenali len jedno.. nikdy viac!! našiel som sa v hvb banke a bol som s tým ú?tom spokojný.. podotýkam, že som si zakladal študentský ú?et a jediné za ?o som platil, bolo 5 Sk za výber z iného bankomatu.. raj na trhu.. a ?o mi prinieslo spomínané spojenie?? môj stále študentský ú?et má nové poplatky.. za výber z iného bankomatu platím veľmi zvláštne sumy, 17 Sk hne? a ako som z výpisov zistil, tak ako keby ešte raz znovu.. v skratke povedané, pri mojom spôsobe života, ktorý som kvôli banke ozaj nemenil, mi z cca 50 Sk za 3 mesiace narástli náklady na môj ú?et na 450 Sk.. a stále mám ú?et študentský.. nechcem vedieť, ?o sa stane, ke? ma preradia na normálny bežný ú?et, ?o ma vlastne za chvíľu ?aká.. ale asi sa to už ani nedozviem, pretože z ohľadom na to, že táto banka je už teraz ako tie ktorým sa vyhýbam, ?oskoro ju opustím.. to viem naisto.. jediné ?o mi bude chýbať je personál banky.. ozaj veľmi príjemné a aj profesionálne pracovní?ky.. no ale ?o už.. život je zmena.. len dúfam, že tu ešte zostala nejaká zaujímavá banka na trhu a že nie sú už všetky už na prvý pohľad “proklientsky” zamerané..

  53. spyros on 10-03-2008 12:07

    Ak si potreboval len ucet a kartu, tak mBank by ti mohol vyhovovat, nulove poplatky za ucet a zadarmo vyber z banokomatov zahranici. Karta je samozrejme zadarmo.

Zanechajte komentár